Pages

Wednesday, November 21, 2012

ISTANBULLLLLLL...AKU MAI LA NI GAK!!!

SUKE  HATI KO JE KASIK TUKAQ TAJOK CITE TUH!!
HURGH!

WEEEEHHHH...sbnrnye an..

ak de pendam perasaan nie..

aku sbnrnye da lama da.. rasa perasaan nie..

sejak kali pertama...

aku tau..pasal...haaaaa....



ISTANBUL AKU DATANG!!!


aku nak sangat mentengooookkkk!!!!!!!


OH!!!

TAPI.. Apakan daya,,luluh..hati..perasaan..jiwa..kalbu..gundah gulana...
ayaakkk..pe jadahnye kuar sume..

SAMPAI SEKARANG!! tika ini..detik ini..waktu ini..aku..ye AKU!!

belum dapat tgk lagggggiiiiiiiiiiiiii!!!!!!

ari ni nk p tgk pon tpksa di cancel!! x pa..

ada ubi ada batas..ada hari aku libas! Wachaaaa..

sebab utama..cume de LISA..jee...ok lah..



hi kakak Lisa..
sy peminat tegar awk..!
;p





No comments:

Post a Comment

^ Scroll to Top