Pages

Monday, March 25, 2013

old fren



aku ade sorang kwn..
mmg dah lama kitorg kenal..

dr darjah 3 smpai sekarang..
beberapa kali gado besar.. walau x bertego smpai bertahun..
tapi..smpai skrang.. kami masih berkawan..

aku bole dkatakan..sgt syg dia..
walau aku tahu dia x brape nak syg aku..
haha.. :p

on my e-day..dia..ckp cant make it..
but she's shows up..at 11pm..
ntah kenapa..aku mcm terharu..
nampak dia mcm super excited..
hug her..maybe for the first time..slama berapa tahun kitorg kenal..

aku lepak rumah dia mlm tu..
berbual smpai ke brapa pagi..
ketawa..menangis..
smpai tertdo..
berbual..beriya..mcm bertahun x jumpa..
dia rmai kwn baik..yg lebih baik dr aku..
aku tahu...
rmai ada untuk dia..dan bole buat dia tersenyum..dah cukup bagi aku..
walaupun..org tu bukn aku..
tp..aku harap dia tahu..aku sentiasa ada...kalau dia perlu aku..

td..aku babai die..
hug..smbil bisik..take care n b strong!
ntah nape..ak sedih..
tp bajet cool..of coz la tahan..
*pause*
:(
aku mmg penyedih..

take care old fren!

dia sorang yg special..dr mata aku..
aku suka kawan dgn dia..
dan sentiasa berharap..
kami kekal berkawan..
hingga ke Jannah..
Amin..


No comments:

Post a Comment

^ Scroll to Top